نوشته شده توسط : سیمین

هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه

یکی از هتل های شیک و لوکس ترکیه هتل 5 ستاره هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه است که از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه دارای اتاق های شیک و بزرک با امکانات عالی همراه با بالکنی زیبا و چشم اندازی خیره کننده برای مسافران تور ترکیه می باشد. از ویژگی های خوب این هتل ساحل خصوصی در کنار دریا همراه با پارک آبی بزرگ مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. رستوران هتل پایین بی کوش آداسی ترکیه انواع غذاهای محلی و جهانی و حتی مسافران تور ترکیه می توانند سفارش غذای خود را داده و در بالکن زیبای خود سرو کنند. هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه برای مسافران تور ترکیه  قایق سواری, حمام های گرم و سرد ترکی, استخر و حتی گروه انیمیشن هتل برای نمایش فراهم کرده است. برای رفتن به پارک آبی از اتاق شما پیاده حدود ده دقیقه و با سرویس هتل ۳ دقیقه می باشد که میتوانید با مینی بوس هتل به پارک آبی بروید و در ضمن پارک آبی هتل رایگان نمی باشد. شب ها در هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه امفی تائتر برگزار می شود که از ساعت ده شب به بعد و همچنین کنار ساحل هم مراسم های جشن هر شب بر پا می شود با موسیقی زنده که آرامش خاصی به مسافران تور ترکیه می دهد. 

امکانات هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه:

امفی تائتر, مراسم های جشن با موسیقی زنده, ساحل خصوصی در کنار دریا, پارک آبی بزرگ, قایق سواری, حمام های گرم و سرد ترکی برای مسافران تور ترکیه, استخر, گروه انیمیشن, رستوران, بار, کافی شاپ, سرویس 24 ساعته و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

 

 هتل زنا ریزورت کمر ترکیه

یکی از شیک ترین و مجلل ترین هتل های خوب ترکیه هتل 5 ستاره زنا ریزورت کمر ترکیه است که در نوار ساحلی کمر ترکیه قرار دارد. هتل زنا ریزورت کمر ترکیه دارای ۲۰۸ اتاق زیبا و مدرن که هر کدام پنجره قدی و بالکنی بسیار زیبا و چشم اندازی رو به ساحل دریا و یا باغ بوده و با بهترین امکانات نظیر اینترنت, سشوار ، مینی بار,  تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. از ویژگی های بسیار خوب این هتل داشتن ساحل و پلاژ اختصاصی و امکاناتی مدرن و با بهترین پذیرایی مخصوص مسافران تور ترکیه می باشد. دور تا دور این ساحل را طبیعتی سرسبز و چشم انداز دریا و کوهستان اطراف کمر می باشد و مسافران تور ترکیه می توانند از فضای زیبای آنجا دیدن نمایند. هتل زنا ریزورت کمر ترکیه امکانات تفریحی و سر گرم کنندهای مانند محوطه شیرجه ، سرسره های آبی ، ماساژ و مراقبت از پوست ، کاربوکی ، زمین تنیس ، پینگ پنگ ، دارت ، اجاره دوچرخه ، ماهیگیری ،سالن بدنسازی ، سونا و جکوزی ، تفریحات ساحلی ، سالن بیلیارد ،  کلاب کودکان ، مرکز سلامت و آب گرم ، حمام ترکی و بخار ، اتاق بازی, استخر سرپوشیده و روباز برای کودکان و بزرگسالان و ... که برای مسافران تور ترکیه فراهم کرده است تا مسافران نهایت لذت را ببرند. این هتل تا مرکز شهر کمر ترکیه ۵۰ کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی کمرترکیه ۶۵ کیلومتر و به مراکز خرید کمر بسیار نزدیک می باشد.

امکانات  هتل زنا ریزورت کمر ترکیه: 

رستوران ، بوفه صبحانه ، بار, کافی شاپ ، خدمات خانه داری ، خدمات گردشگری ، ترانسفر فرودگاهی ، خدمات شستشوی لباس ، سرویس نگه داری از کودک ، اینترنت رایگان برای مسافران تور ترکیه ، فروشگاه ، لاندری, صندوق امانات, استخر سرپوشیده و روباز برای کودکان و برگسالان ، محوطه شیرجه ، سرسره های آبی ، ماساژ و مراقبت از پوست ، کاربوکی ، زمین تنیس ، پینگ پنگ ، دارت ، اجاره دوچرخه ، ماهیگیری ، کرایه اتومبیل ، سالن بدنسازی ، سونا و جکوزی ، تفریحات ساحلی ، سالن بیلیارد ،  کلاب کودکان ، مرکز سلامت و آب گرم ، حمام ترکی و بخار ، اتاق بازی ، پرستار کودک ، منطقه بدون سیگار ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، مرکز تجاری و... که برای مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل دایما بیز آنتالیا ترکیه

 یکی از زیبا ترین هتل های ترکیه هتل 5 ستاره و لوکس دایما بیز آنتالیا می باشد که دارای بهترین امکانات خوب برای مسافرانتور ترکیه می باشد که حتی در بعضی از اتاق های هتل وان آب داغ جدا با تجهیزات لازم موجود می باشد. هر اتاق این هتل دارای اینترنت و امکانات عالی می باشد که راحتی را برای مسافران تور ترکیه فراهم می کند. مسافران تور ترکیه با رفتن به این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

 

امکانات هتل دایما بیز آنتالیا ترکیه :

اتاق ماساژ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، استخر سرباز و سر پوشیده، ورزش های آبی مخصوص مسافران تور ترکیه ،خدمات نگه داری از کودک ، زمین های بازی مثل پینگ پنگ و تنیس و پرتاب دارت و گلف ، دوچرخه سواری ، سالن زیبایی و . . . در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور ترکیه تابستان 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ترکیه تیر 95 

 تور ترکیه مرداد 95 

تور ترکیه شهریور 95

تور ترکیه تعطیلات شهریور 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل دایما ریزورت ترکیه

هتل پنج ستاره دایما ریزورت آنتالیا یکی از هتل های مناسب که در ساحل  Kiris می باشد و فاصله آن تا ساحل کمتر از ۳۵۰ متر می باشد.هتل دایما با بهترین امکاناتی که برای مهمانان تور ترکیه آماده کرده و برای پذیرایی از آنها خدمات می دهد باعث شده مهمانان تور ترکیه راضی و برای سفر بعد هم همین هتل را انتخاب کنند.

امکانات هتل دایما ریزورت آنتالیا:

وجود امکانات تفریحی متفاوت و ساختمان هتل که شبیه به یک قایق طراحی شده و چند استخر در هتل دایما ریزورت وجود دارد که برای  کودکان هم جداگانه استخر می باشد ,همچنین سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سولاریوم, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, خدمات پرینت و فکس, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, آسانسور دیگر خدمات هتل دایما ریزورت آنتالیا می باشد.

اتاق های هتل دایما ریزورت آنتالیا هم بزرگ و ویژگی خوب آن این می باشد که نمای پنجره رو به دریا می باشد و شما می توانید در بالکن اختصاصی اتاق برای دیدن آن بروید و لذت ببرید.اتاق های هتل به امکانات ۵ ستاره بودن هتل مناسب و مینی بار, تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای ، جعبه امن ،دستشویی و حمام خصوصی با وان حمام، سشوار ، لوازم آرایش رایگان هم برای مهمانان تور ترکیه آماده کرده اند ,تا شما در اتاق احساس کمبودی نداشته باشید.

اگر در روز بیرون از هتل دایما ریزورت نمی روید شما به راحتی می توانید در هتل سرگرم بشوید,امکانات تفریحی هتل مانند سرسره آبی برای بزرگسالان و کودکان,سونا، حمام، سالن بدنسازی، امکانات ماساژ و استخر سرپوشیده  هم می توان استفاده کرد و آرامش خاص بگیرید.

رستوران هتل هم بصورت ۲۴ ساعته با انواع غذاهای بین المللی و ترکی برای پذیرایی آماده می باشد و همپچنین کافی شاپ و یک ساندویچ فروشی هم در هتل وجود دارد که شما میهمانان تور ترکیه می توانید از آن استفاده کنید.کارکنان و خدمه هتل هم بسیار خوش رفتار می باشند و شما می توانید از خدمات عمومی مانند: نرخ ارز، نگهداری چمدان، قالبهای، سالنTV، خدمات نگهداری از کودکان هم استفاده کنید.

 

هتل فانتاسیا کوش آداسی,ترکیه

هتل پنج ستاره فانتاسیا کوش آداسی یکی از بهترین هتل های کوش اداسی می باشد .این هتل در منطقه ای که توریست ها برای تفریح می روند واقع شده است.نمای بسیار زیبا این هتل مثال زدنی می باشد.این هتل ۵ ستاره دارای امکاناتی عالی و مجزا می باشد که اکثر مهمانان تور ترکیه از رفتن به این هتل راضی می باشند.

امکانات هتل فانتاسیا کوش آداسی:

هتل فانتاسیا کوش آداسی اتاق های متنوعی دارد مانند: اتاقهای استاندارد ، سوئیت لوکس ، سوئیت های تازه ساخت ، سوئیت های خانوادگی ، سوئیت های بزرگ و برتر که اماکانات هر یک از اتاق ها خاص و خاص تر می باشد ,امکاناتی مانند:حمام و سشوار و حوله ، تلفن ، ماهواره / تلویزیون ، اینترنت ، مینی بار ، یخچال ، سیستم گرمایشی وبالکن کاملا مجهز و همچنین  چای ساز قهوه ساز , حوله پوشیدنی و اصلی ترین امکان اتاق نمای اتاق به غروب آفتاب که شما غروب آفتاب را از روی دریا و ساحل می توانید ببینید که این عمل هم آرامش و هم نکته عالی برای مهمانان تور ترکیه هتل فانتاسیا می باشد.

هتل فانتاسیا مدرسه غواصی دارد که شما مسافران تور ترکیه می توانید کلاس شنا و همچنین غواصی را در این هتل آموزش ببننید ,امکانات و ماساژ درمانی در هتل Fantasia Deluxe Hotel با اب گرم و سرد و حمام ترکی هم در این هتل برای مهمانان و توریست های تور ترکیه در نظر گرفته اند که شما می توانید از این آب درمانی ها لذت ببرید.حتی یک زمین تنیس هم برای ورزش وجود دارد که به راحتی می توانید به این امکانات دسترسی داشته باشید.رستوران هتل ۵ ستاره فانتاسیا هم دارای غذاهای خوب و بین المللی می باشد که همراه با میل کردن غذا برای شما آهنگ ترکی می نوازند و می توایند از این فرصت هم استفاده کنید.پذیرش در این هتل ۲۴ ساعته می باشد که شما می توانید در هر زمان به این هتل بروید و اتاق یا سوئیت رزرو کنید ,لابی این هتل بسیار شیک می باشد که با امکانات زیبایی تزیین شده است که در لابی و اتاق ها دسترسی به اینترنت برای شما فراهم شده است.

امکانات دیگری چون خدمات به عروس ها و معلولین ها در این هتل وجود دارد که شما می توانید پرستار بچه، فکس و کپی و نزدیک بودن هتل فانتاسیا کوش آداسی به خانه حضرت مریم که با ماشین از این هتل حدود ۲۵ دقیقه می باشد.استخرهای منحصر به فرد هتل Fantasia Deluxe Hotel :استخر روباز , استخر سرپوشیده , استخر کودکان و ۴ رستوران ویژه در این هتل نشانه بالا بودن کیفیت در این هتل می باشد که شما مسافران تور ترکیه می توانید برای سفر به کوش آداسی این هتل را انتخاب کنید.

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سانتا زاگیودا آنکارا ترکیه

یکی از زیبا ترین و بهترین هتل های ترکیه هتل 4 ستاره سانتا زاگیودا آنکارا ترکیه است که در مرکز آنکارا ترکیه قرار گرفته است. هتل سانتا زاگیودا آنکارا ترکیه دارای اتاق های زیبا با طراحی شیک، ۱ تخته, ۲ تخته و استاندارد که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. اتاق های این هتل دارای حمام ، سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات، تلفن،بالکن،مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته برای راحتی مسافران تور ترکیه می باشد. کافی شاپ این هتل دارای انواع نوشیدنی ها با دسر های خوشمزه می باشد.

 

امکانات هتل سانتا زاگیودا آنکارا ترکیه: 

یک مرکز آب گرم با حمام ترکی ، جکوزی, ماساژ, مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته, اینترنت, رستوران با غذاهای مختلف مخصوص مسافران تور ترکیه, باغ های زیبا و... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل گراند کرنر بوتیک ازمیر ترکیه

هتل گراند کرنر بوتیک ازمیر ترکیه یکی از زیبا ترین و مدرن ترین هتل های 4 ستاره ترکیه که در مرکز شهر ازمیر ترکیه قرار گرفته است. هتل گراند کرنر بوتیک ازمیر ترکیه دارای ۶۳ اتاق مدرن ، سوئیت های خانوادگی شیک با امکانات ویژه مخصوص مسافرانتور ترکیه و همچنین اتاق و امکانات برای معلولین و سوئیت مخصوص تازه عروس می باشد. این هتل برای مسافران تور ترکیه ترانسفر فرودگاهی و یا کرایه اتومبیل به مقصد فرودگاه فراهم کرده است تا مسافران به راحتی به مقصد مورد نظر بروند. از ویژگی های خوب این هتل کارکنان به زبان آلمانی ،اسپانیایی ،انگلیسی و ترکی صحبت می کنند. هتل گراند کرنر بوتیک ازمیرترکیه وسایل ورزشی و تفریحی فراهم کرده است تا مسافران تور ترکیه اوقات فراغت خود را به نحو احسنت سپری کنند. فاصله این هتل تا هتل تا نمایشگاه  بین المللی ازمیر ۵ دقیقه می باشد.

 

امکانات هتل گراند کرنر بوتیک ازمیر ترکیه:

مام ترکی ، سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم, ترانسفر فرودگاه, آرايشگاه مخصوص مسافران تور ترکیه, دوچرخه, سالن کنفرانس, اجاره اتومبیل, صرافی, پذیرش 24 ساعته, رستوران, کافی شاپ اینترنت و ... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

مطالب مرتبط:

 تور ترکیه خرداد 95 

تور ترکیه تابستان 95 

تور های ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات تیر 95 

تور ترکیه تیر 95 

 تور ترکیه مرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل لی بلو کوش آداسی ترکیه

 یکی از هتل های شیک ترکیه هتل 5 ستاره لی بلو است که در کنار دریا و در ساحل زیبای دریا اژه، در 3/2 کیلومتری مرکز کوش آداسی ترکیه قرار دارد. این هتل 263 اتاق شیک دارد که دارای امکانات سیستم تهویه، یخچال و تلویزیون است که در اختیار مسافران تور ترکیه قرار دارد طراحی این هتل طوری است که چشم انداز زیبایی از دریا دارد. مسافران تور ترکیه می توانند در رستوران کنار آب، در فضایی دنج و آرامش بخش با تماشای موج های دریا به صرف غذاهای خوشمزه و متنوع مشغول شده و از تعطیلات خود لذت ببرند. فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 69/2 کیلومتر است.

 

امکانات هتل لی بلو کوش آداسی ترکیه:

استخر سرباز، تراس، زمین تنیس برای مسافران تور ترکیه، پینگ پونگ، دارت، شیرجه، مینی گلف، امکانات ورزش های آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، کرایه دوچرخه، اتاق بازی، کتابخانه، زمین بازی، باشگاه کودکان، رستوران، بار، اینترنت رایگان، روم سرویس، کرایه اتومبیل، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، فکس، کپی، فروشگاه و... در اختیار مسافران تور ترکیه قرار دارد.

 

 

تور های ترکیه اردیبهشت 95

تور های ترکیه خرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

موزه آك سرا ترکیه "مدرسه زنجيريه"


اين موزه در محله زنجيريه قسمت مركزي ايالت آك سرا ترکیه احداث شده است. اين موزه در سال 1969 در مدرسه زنجيريه بنا شد و هنوز به فعاليت خود ادامه مي دهد . طراحی اين موزه بر اصول نقشه مدرسه زنجيريه بوسیله سنگ هاي برش و آجر سفالي بنا شده است . اين بنا دارای 4 ايوان می باشد و داراي يك رواق و يك حياط بزرگ و بدون سقف است . در داخل اين موزه هشت اتاق وجود دارد که دارای سقف های گمبدي شکل هستند. این موزه تا اوایل قرن 20 به عنوان يك مدرسه مورد استفاده بوده است ، از سال 1940 مدتي را زندان بوده است و از سال 1969 به موزه تبديل گردید . در اين موزه  6134 تعداد اثر تاريخي را در خود جای داده است که توجه بسیاری از مسافران تور ترکیه را به خود جلب کرده است.

پل واردا ترکیه

 

از بلندترین پلهای راه‌آهن ترکیه پل وارادا می باشد. پل که در مسیر خط راه آهن آناتولی-بغداد ساخته شده است. که 2 طرف دره‌ای در درون رشته کوه توروس را به هم میرساند. طراحی و ساخت این پل در سال ۱۹۰۵ - ۱۹۰۷ میلادی بوده که یک مهندس آلمانی به نام وینکلر انجام داده است. 

آسپندوس ترکیه آنتالیا

از نظر مکانی آسپندوس مهمترين موقعیت شهر پامفیلیا ترکیه است. ريك يكي از شهرهاي آنتاليا ترکیه می باشد تئاتر آسپندوسترکیه كه يك دورنماي زیبا میباشد و بدون خرابی تا امروزه پابر جاست. امروزه از آسپندوس برای برگزاري جشنواره هاي مهم هنري استفاده می شود. مسافران تور ترکیه می توانند بروند به این تئاتر دیدن نمایند.

تور های ترکیه اردیبهشت 95

تور های ترکیه خرداد 95 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,اماکن دیذنی ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی ترکیه

.JPG

لوکس ترین هتل کوش آداسی هتل چاریسما دی لاکس جزء هتل 5 ستاره کوش آداسی می باشد. در این هتل فروشگاه های متعددی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 وجود دارد. همچنین یک صرافی برای دسترسی مسافران تور ترکیه نوروز 95 در نظر گرفته شده است. در این هتل محل نگهداری کودکان نیز وجود دارد.

1.JPG

2.jpg نوع

3.JPG

امکانات هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهویه، بار، گرمایش، بوفه، بار، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، سرویس مستخدم، مرکز بدنسازی، بیلیارد، پینگ پنگ، مینی گلف، وان آب داغ، ماساژ، سونا، مرکز سلامت و آبگرم، حمام ترکی، استخر سرباز، ایوان مخصوص حمام آفتاب، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده، زمین بازی کودکان، سرویس نگهداری کودکان و... 

هتل پاین بی کوش آداسی ترکیه

_ین_بی.jpg

هتل 5 ستاره شیک کوش آداسی ترکیه پاین بی می باشد که در زمینی به مساحت 421 هزار متر مربع در خلیج کاملیمانی بنا شده است. این هتل دارای ساحل اختصاصی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 می باشد. اتاق های هتل مجهز به اینترنت وایرلس می باشد. همچنین پارکینگ هتل برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 رایگان می باشد.

_ین_بی2.jpg

_ین_بی1.jpg

امکانات هتل پاین بی کوش آداسی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ساحل اختصاصی برای مسافران تور ترکیه نوروز 95، مینی بار، سشوار، تلویزیون، تهویه مطبوع، تلفن، تلویزیون، استخر شنا، رستوران، میز تنیس، استخر کودکان، صندوق امانات، داروخانه، سونا، پزشک، آمفی تئاتر، روم سرویس، زمین بازی کودکان، پارکینگ، اینترنت، پارک آبی و...

_ین_بی3.jpg

 

 

هتل اونریا کلاروس کوش آداسی ترکیه

_کلاروس.  JPG

یکی از هتل های خوب 5 ستاره ترکیه اونریا کلاروس کوش آداسی است که در زمینی به مساحت 93 هکتار در ساحل دریای اژه و در کنار شهر ازمیر در شرق ترکیه واقع شده است. هتل اونریا کلاروس در نزدیکی شهر باستانی کلاروس یکی از 12 شهر تمدن اژه قرار دارد. این هتل امکانات عالی را برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 فراهم می کند.

_کلاروس 2. JPG

_کلاروس 1. JPG

امکانات هتل اونریا کلاروس کوش آداسی:

رستوران های عالی، پذیرش شبانه روزی، اینترنت رایگان، استخر سرپوشیده، جکوزی، حمام سنتی ترکی، استخر آب درمانی، سونا، مرکز تناسب اندام، مرکز یوگا، آیور ودا (ماساژ سنتی هندی) و شیاتسو (ماساژ سنتی ژاپنی) و...

_کلاروس 3. JPG

_کلاروس 4. JPG

 

 مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 95 

 تور آنتالیا نوروز 95 

تور ترکیه نوروز 95 

 

تور کیش نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل یوناتن ازمیر, ترکیه

هتل 3 ستاره یوناتن ازمیر از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است طوری که تا فرودگاه بین المللی  Adnan،تنها ۲ کیلومتر را باید پیمود.همچنین این هتل ۳ ستاره ۲۰ دقیقه با ماشین تا مرکز شهر فاصله دارد. شما میهمانان تور ترکیه می توانید از امکانات این هتل استفاده کنید. 

امکانات هتل یوناتن ازمیر:

هتل یوناتن ازمیر دارای ۴۸ اتاق با امکانات مدرن رفاهی از جمله سرویس اینترنت بی سیم می باشند. اتاق های هتل دکوراسیونی زیبا دارند و درآن ها تلویزیون و ماهواره و یک بار کوچک وجود دارد. شيشه های دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا درهنگامی که شما چرت می زنيد؛ جلوگيری می کند. اتاق های هتل یوناتن مجهز به تهویه مطبوع ، روزنامه ،گاوصندوق و گرمایش می باشد. صبح ها میهمانانتور ترکیه نوروز 95در هتل می توانند از صرف یک صبحانه سنتی ترکی لذت ببرند. برای نهار وشام انواع غذاهای ترکی و بین المللی دررستوران هتل سرو می شود. در بار هتل انواع نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی سرو می شود. میهمانانتور ترکیه در هتل یوناتن می توانند با پرداخت هزینه اضافه از سرویس ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنند. کارکنان این هتل به زبان ترکی و انگلیسی صحبت می کنند. وای فای رایگان نیز از سایر امکانات این هتل می باشد.

در ایوان مخصوص هتل یوناتن ازمیر، حمام آفتاب گرفته و پوست خود را برنزه کنید.کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوی مسافرين تور ترکیه نوروز 95 مي باشند.يک صرافی نيز جهت تهیه ارزدر هتل وجود دارد. در باغ هتل استراحت کنيد.کارکنان هتل یوناتن به زبان  انگلیسی و ترکی مسلط هستند. از جمله خدماتی که هتل یوناتن ارائه می دهد می توان به : ترانسفر فرودگاه ، خانه داری ، سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه) ،صرافی و فکس و کپی اشاره کرد.


هتل لو بلو ترکیه

هتل پنج ستاره لوبلو کوش آداسی در فاصله ۳ کیلومتری از شهر و فاصله نسبتا دور از فرودگاه که ۷۰ کیلومتر می باشد قرار دارد.این هتل یکی از هتل خوب و مناسب کوش آداسی از لحاظ رفاه و تفریح برای مسافران تور ترکیه می باشد که داری ۲۶۳ اتاق با امکانات مناسب می باشد.

امکانات هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه:

اتاق های هتل لو بلو با امکانات و مجهز برای مسافران تور ترکیه می باشد امکاناتی از قیبل:تخت خواب و حمام های خصوصی و همچنین اتاق های مبله با تمییز ترین و بهداشتی ترین سرویس در اتاق که مهم ترین چیز از نظر زیبایی در اتاق فضای و نمای اتاق ها رو به دریا می باشد که شما طلوع خورشید از روی دریا را می توانید از اتاق های خود مشاهده کنید. هتل Le Bleu Hotel & Resort ساحل اختصاصی دارد که شما مسافران تور ترکیه نوروز 95 به راحتی می توانید به ساحل بروید و شنا کنید ,البته استخر سرباز,استخر سر پوشیده این هتل دارد که شما می توانید هم شنا کنید و هم برای آفتاب گرفتن در کنار استخر روی صندلی های مخصوص با فضای ارام بپردازید.رستوران هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه انواع غذای های بین المللی را برای شما پذیرایی می کند و نوشیدنی های مجاز هم در این رستوران برای شما فراهم می باشد تا بتوانید بهترین روز ها و استراحت و تفریح را داشته باشید.

استخر جداگانه ای برای کودکان هم در هتل لو بلو کوش آداسی ترکیه وجود دارد که شما بتوانید کودکانتان را به استخرهای مناسب ببرید ,همچنین برای تفریح در هتل شما می توانید با امکاناتی چون:تنیس,بیلیارد,باشگاه ورزشی و انیمیشن ,ورزش های آبی و جکوزی هم از امکانات دیگر این هتل می باشد که شما مسافران تور ترکیه می توانید به راحتی از ان ها استفاده کنید.پذیرش در این هتل ۲۴ ساعته می باشد و ورود حیوانات خانگی هم به همراه مهمانان تور ترکیه نوروز 95 مجاز می باشد,وجود پزشک در این هتل هم یکی دیگر از نکات خوب هتل می باشد .اتاق‌های هتل لو بلو به تازگی بازسازی شده است. این هتل دارای رستوران سفارش از منو (A la carte) و بوفه باز است.

بار هتل Le Bleu در تمام طول روز آماده خدمت رسانی به مشتریان تور ترکیه است.هتل لو بلو از مرکز شهر کوش آداسی ۳ کیلومتر و از فرودگاه عندان مندرس ۷۰ کیلومتر فاصله دارد.

 

 


هتل اونریا کلاروس ترکیه

هتل اونریا کلاروس کوش آداسی هتلی در کوش آداسی که بسیار زیبا است .این هتل زیبا در کنار ساحل واقع شده است.مهمانان این هتل مجلل میتوانند از جزیره خلیج اوزدر که یکی از زیباترین جزیره هاست بهره مند شوند.این هتل مجلل به مساحت بیش از ۹۰ هکتار امکانات تفریجی،رفاهی،پزشکی و خدماتی به مهمانان تور ترکیه خود عرضه می کند.

هتل اونریا کلاروس دارای امکانات متنوعی از جمله استخر سرپوشیده، جکوزی، حمام سنتی ترکی، استخر آب درمانی، سونا، مرکز تناسب اندام، مرکز یوگا، آیور ودا  و شیاتسو هست.در رستوران های این هتل میتوان انواع غذاهای مختلف را یافت.در هتل اونریا کلاروس سمینار های مختلف،مراسم ازدواج و مجلس های بزرگ هم در آن صورت میگیرد.هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته برای مسافران تور ترکیه نوروز 95 است.

 جهت رزرو و خرید تور ترکیه  و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا نوروز 95

تور مشهد نوروز 95

تور ترکیه نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

  رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

رافتینگ به معنی قایقرانی در رودخانه وحشی است، برای قایق سواری در رودخانه ای وحشتناک و خروشان می توانید از آنتالیا بهره ببرید، در این تور ترکیه فروردین 94 ابتدا باید موارد لازم را نزد مربیان برجسته ای بیاموزید سپس تجهیزات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد و به ارتفاعات کوهستان سفر می کنیم ، در ساحل رودخانه سوار قایقهای مخصوص می شویم و مسیر رودخانه را به سمت پائین ادامه می دهیم و بعد در ارتفاعات در رودخانه های موجود به ادامه تفریح خود می پردازیم.  قایق های این رودخانه ظرفیت های دو تا ده نفره دارند. در قایق ده نفره یک مربی مخصوص وجود دارد که به طور خصوصی به شما گردشگران تور ترکیه 94 همه چیز را آموزش خواهد داد و در کمال آرامش و امنیت به شما کمک خواهد کرد که قایق سواری خوبی داشته باشید.

رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

رافتینگ ورزش مهیجی است که در دنیا طرفداران بیشماری دارد. در مسیر رودخانه  شماگردشگران تور ترکیه فروردین 94 آثار تاریخی و قدیمی بیشماری را خواهید دید و از مشاهده مناظر طبیعت کوهستان بسیار لذت خواهید برد. مسیر رفت و آمد حدودا ۱۴ کیلومتر است که سر شار از هیجان می باشد.

رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

میز غذاهای لذیذ در انتظار شما میهمانان تور ترکیه عید 94 می باشد تا بعد از یک ورزش پر تحرک و مهیج با لذت تمام نهار را میل فرمائید .

 

 

پاموک کاله در آنتالیا

پاموکه کاله در زبان ترکی به معنای قلعه پنبه ای است که دارای طبیعتی معجزه آسا و رویایی می باشد. پاموک کاله یکی از جذابترین دیدنیهای تور ترکیه عید 94 و جاذبه های گردشگری آنتالیاست که در استان دنیزلی و در جنوب غربی ترکیه واقع گردیده است. آب سرشار از کریستالهای کلسیم که دمایی حدود ۳۵ درجه سانتی گراد دارند هزاران سال است که از سراشیبی کوه ها به پائین سرازیر است و محل ریزش آن ها به استخرهای گرمی تبدیل شده که هم به علت گرمای آب و هم بخاطر تلالو نور زیبایی خاص و جلوه ای پیدا کرده که نظر مسافران تور ترکیه 94 را به خود جلب می کند. این منطقه به دلیل مسایل درمانی و نیز وجود چشم اندازهای فوق العاده از زمانهای دور شناخته شده بوده است. این آب دارای خواص طبی شگفت انگیز و حاوی اکسیر جوانی می باشد. شناگران هم تفریح می کنند هم از خاصیت درمانی آب بهره می برند.

پاموک کاله در آنتالیا

پاموک کاله در آنتالیا

 در مجاورت این معجزه طبیعی، خرابه های شهر تاریخی هیراپلیس واقع شده است. این شهر از بقایای دوران سلطنت برگامو می باشد. در آنجا شما می توانید از تئاتر قدیمی آپولون، نکرو پلیس که دارای بزرگترین بخش در منطقه ترکیه است و حمام های رومی و دروازه این مکان دیدن فرمایید.

این مکان طبیعی به قدری جذاب است که هر فردی را از گوشه و کنار جهان برای دیدنش به سمت خود می کشد و گردشگران تور ترکیه 94 زیادی را به خود جلب می کند.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه,اماکن دیدنی ترکیه,جاذبه های گردشگری ترکیه,تفریحات ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کراوانسارای لارا آنتالیای ترکیه

هتل با شکوه  کروانسارای لارا، به شکل u طراحی شده است و تمام اتاق های آن رو به چشم انداز دریا می باشند .خط ساحلی این هتل تور ترکیه 94 حدود صد و ده هزار متر است .دورتا دور مکان تفریحی این هتل توسط دریا ی مدیترانه پوشیده شده است.این هتل چندین زمین بازی ، استخر آب گرم مجهز ، سرسره های آبی،شهر بازی و فعالیت های متنوع برای میهمانان دارد.رستوران این هتل غذاهای متنوع لاتین ،مدیترانه ای و آسیایی را برای شما میهمانان تور ترکیه عید 94 سرو میکند.این هتل دوازده کیلومتر از مرکز شهر و ده کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد

این هتل چهار ستاره يك هتل  كوچك است که در منطقه ی شهر کمر قرار گرفته است .این هتل تور ترکیه 94 مکانی تفریحی و ارام برای همه است. هستند مي باشد.هتل داراي سوپر ماركت ،رستوران، اينترنت بي سيم رايگان، پذيرش 24 ساعته نیز است.دارای  زمين بازي براي كودكان است.

هتل سوئیت وآبگرم کویین الیزابت کمر ترکیه

این هتل پنج ستاره ، که به سبک  معماری امریکایی مانند یک کشتی  طراحی شده با سواحل طولانی شنی و استخر دیدنی مکانی جذاب برای شما گردشگران تور ترکیه 94 خواهد بود. امکانات اتاقهای هتل شامل تختخواب فرانسوی، تلویزیون LCD و دستشویی وان دار و نشیمن است.این هتل دارای سرگرمیهای متنوع از قبیل بازیهای تنیس، والیبال ،کلوپ کودکان ،ورزشهای تابستانی و آبی، اسکواش و بازی بولینگ است.همچنین دارای خدمات ماساژ و مرکز  سلامت و بهداشت برای شما میهمانان تور ترکیه عید 94 است.

 

مطالب مرتبط :

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه,مجلل ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد